charehjale

وبلاگ-کد لوگو و بنر
تکریم اکراد از سوی فارسها، حتی به قیمت تجزیه کشور آریائیشان!

تکریم اکراد از سوی فارسها، حتی به قیمت تجزیه کشور آریائیشان!

یازار : " تؤرک دیلینی اؤیره نین، چونکو اونلارین حاکمیتی چوخ اوزون سؤره جکدیر." پیامبر اکرم

+0 چره جلی
  در اینکه مسئله اکراد از سوی قدرتهای خارج از منطقه ایجاد، گسترده و قدرتمند شده است هیچ شکی نیست. سالهای سال است که ما شاهد حمایت دول غربی، به خصوص آمریکا، آلمان و اسرائیل از اکراد هستیم. حتی، این دولتها چتر حمایتی خود را بر سر اکراد تروریست و مسلح نیز گسترده اند! البته فراموش نکنیم که اکراد از سوی دیگر دول ضد تورک نیز حمایت میشوند. فرانسه، روسیه، ارمنستان، یونان و ایتالیا. چرا؟

جواب این سوال بسیار ساده است ولی چون ما، به عنوان صاحبان اصلی و ماندگار منطقه دارای قدرت نبوده و همیشه به خاطر مهربان، انسان و دموکرات بودنمان کلاه سرمان رفته است، نتوانسته ایم مانع از ایجاد یک دمل چرکین در قلب آذربایجان باشیم. بازهم یادآوری یکی از واقعیتهای دردناک در تاریخ آذربایجان ضروری مینماید و آن ایجاد کشور جعلی ارمنستان میباشد!

من بارها به این نکته دست گذاشته و تاکید کرده ام که دول غربی، و به تعریفی دیگر غیر مسلمان، همیشه تلاش کرده اند نیروهای وابسته به خود را در مناطقی که متعلق به دیگران (نژادی و دینی) پرورانده و در موقع نیاز به هر قیمتی که شده مورد استفاده قرار دهند.

نقبی به تاریخ تورکها میزنیم و میبینیم که همه ساله بخشی از خاک تاریخی خود را از دست داده اند. این شکست مزمن و دائمی چگونه به ملت تورک تحمیل میشود؟

در دنیای کنونی دو کشور هستند که در خاور میانه بدون داشتن ویژگیهای ملت-دولت و فقط برای حفظ منافع دول غربی و در مفهوم کلی غیر مسلمانان متعصب، تروریست و ثروتمند ایجاد شده اند. اسرائیل و ارمنستان! و جالب اینکه هر دوی این به اصطلاح کشور بر مبنای برتری مذهبی آنها بنیانگذاری شده اند!


  • [ ]

  • دریافت کد فیدخوان