charehjale

وبلاگ-کد لوگو و بنر
بهمن 1394 | charehjale

دونیادا، تورکجه‌یه ماراق هر گئچن گون آرتیر

یازار : " تؤرک دیلینی اؤیره نین، چونکو اونلارین حاکمیتی چوخ اوزون سؤره جکدیر." پیامبر اکرم

+0 چره جلی
دونیادا، تورکجه‌یه ماراق هر گئچن گون آرتیر

A A

یونوس امره انستیتوسو بیر چوخ اؤلکه‌ده تورکجه سئودا‌لی‌لارینا ائییتیم وئریر


بوسنی هرزگووین‌ده اورتا اوخول‌لاردان سونرا سون اوخوللاردا دا تورکجه، سئچمه‌لی ایکینجی خاریجی دیل اولا‌راق اؤیردیلیر.
یونوس امره انستیتوسو بیر چوخ اؤلکه‌ده تورکجه سئودا‌لی‌لارینا ائییتیم وئریر.
بوسنی هرزگووین‌ده، 7 کانتونداکی 120 اوخولدا تورکجه‌نی ایکینجی خاریجی دیل اولا‌راق سئچین اؤیرنجی ساییسی 6 مین 120 نفره یوکسلدی.
سارایئوو یونوس امره انستیتوسو، بوسنی هرزگووین‌ده‌کی تورکجه اؤیرتمن‌لرینه خیدمت ایچی ائییتیم پروگرامی باشلاتدی.
بو آرادا، آرتان طلبی قارشیلایابیلمک اوزره، تورکولوژی ماذون‌لاری، یونوس امره انستیتو‌لاریندا، تورکجه اؤیرتمنی اولمالاری اوچون ائییتیلیر.

تورک دونیاسی کیتاب‌خاناسی

یازار : " تؤرک دیلینی اؤیره نین، چونکو اونلارین حاکمیتی چوخ اوزون سؤره جکدیر." پیامبر اکرم

+0 چره جلی
تورک دونیاسی کیتاب‌خاناسی

"بیر میلتین دیلی‌نین سرحدلری، دونیاسی‌نین دا سرحدلرینی تعیین ائدیر"

تورک دونیاسی کیتاب‌خاناسی تورک نامه‌ده‌کی اثرلر، 120 اؤلکه‌ده 40 مینه یاخین ساتیش نؤقطه‌سینده اوخوجولارا سونولاجاق.
میلی تحصیل باخانی نابی آوجی، ایستانبولدا "تورک دونیاسی کیتابلیغی تورک‌نامه"‌نین آچیلیش مراسیمینه قاتیلدی.
نابی آوجی، "تورکجه دانیشان‌لار اولا‌راق بیزلر، بؤیوک بیر ایمکانلا و مسئولیتله قارشی قارشییاییق" دئدی.
تورک‌نامه، اسکی‌شهیر 2013 تورک دونیاسی مدنیت باشکندلیگی‌نین قالیجی اثرلر داخیلینده تورک دونیاسینا قازاندیردیغی 150‌نی آشقین یاییندان اولوشان زنگین بیر کیتاب‌لیق. بو کلیات ایله مسافه‌لر قالخدی. تورک دونیاسی اورتاق مدنیت میراثین‌دان بولوشدو.
مرکزی اسکی‌شهیرده اولان تورک دونیاسی وقفی، تورک دونیاسینا عاید سئچمه اثرلردن اولوشان یایینلاری ایستانبولدا اوخوجویلا بولوش‌دوردو.
میلی ائییتیم باخانی نابی آوجی، "کیتابین، معرفتین، الطفاتین بیر آرادا اولدوغو پروگرام اوچون بوراداییق. بیر میلتین دیلی‌نین سرحدلری، دونیاسی‌نین دا سرحدلرینی تعیین ائدیر" دئدی.

روس اوچاقلاری تورکمنلری وورور

یازار : " تؤرک دیلینی اؤیره نین، چونکو اونلارین حاکمیتی چوخ اوزون سؤره جکدیر." پیامبر اکرم

+0 چره جلی
روس اوچاقلاری تورکمنلری وورور
روس ساواش اوچاق‌لاری سحرین ارکن ساعاتلاریندان‌ اعتیبارا تورکمن‌داغی و جبل اکراد بؤلگه‌لرینه سالدیری باشلاتدی
سوریه‌ده تورکمن‌داغی و جبل اکراد بؤلگه‌لرینه آغیر توپ آتیشی ائدیلیر.
آلینان معلوماتا گؤره، روس ساواش اوچاق‌لاری سحرین ارکن ساعاتلاریندان‌ اعتیبارا تورکمن‌داغی و جبل اکراد بؤلگه‌لرینه سالدیری باشلاتدی.
اسد گوج‌لری ده تورکمن‌داغینداکی تپه‌لره یئرلشدیردیگی توپ و راکتلرله کلز، چومرن، آغجاباییر کندلری ایله اطرافینا سالدیریر.
پاتلاما سس‌لری یایلاداغی ائلچه‌سیندن ده ائشیدیلیر.

نقشه سرزمین های ترک - نقشه ایران turkic People in iran- Iran _ Ethnic_ Map

یازار : " تؤرک دیلینی اؤیره نین، چونکو اونلارین حاکمیتی چوخ اوزون سؤره جکدیر." پیامبر اکرم

+0 چره جلی

  


جـمعـیـت واقـعـی تـبـریـز

 جـمعـیـت واقـعـی تـبـریـز  

   2124960 نفر   یا   2309330  نفر   حتی    2566415  نفر   

از وبلاگ :http://turkshiiri.blogfa.com/

 با سند و مدرک می توان براحتی گفت که جمعیت تبریز میانگین2150000 نفر  و 2570000 نفر می باشد .  

درمقاله ی بعدی بطور دقیق بررسی خواهم نمود و تقلب سازمان آمار ایران را به شما نشان خواهم داد خودتان قضاوت کنید شیراز با 90000 هزار خانوار کمتر از تبریز جمعیتی بیشتر از تبریز دارد . بقیه افشاگری ها در مقاله بعدی ... 

دوستان در آمار سال 90  جمعیت تبریز حدود 1500000 نفر اعلام شده که با حومه یعنی جمعیت شهرستان تبریز حدود 1750000 نفر ذکر شده است. 

 میخوام نظریبر آمار سال 85 بیاندازید جمعیت تبریز درسال 85 1400000 نفر می باشد که در 5 سال حدود 80 هزار نفر رشد داشته اما جمعیت شهرهای مثل مشهد رشد 400 هزار نفری - اصفهان رشد 250 هزار نفری - کرج رشد 250 هزار نفری - شیراز رشد بالای 200 هزار نفری داشته است اما چرا جمعیت تبریز رشد 80 - 90 هزار نفری داشته است به نظر شما با عقل جور در میاد که شهر شیرازی که درسال 85 حدود 200 هزار نفر از تبریز جمعیتش کمتر بوده درسال 90 فقط 40 هزار نفرجمعیتش کمتر باشه مگر همه شهرهایی که ذکر شد رشد و پیشرفت میکنند ولو تبریز یکجا وایساده وحدالقل رشدش لاک پشتی بوده تبریز در سال 1355 جمعیت 1 میلیون نفری داشته اکنون بعد از گذشت 35 سال 500 هزار نفر جمعیتش زیاد میشه اما جمعیت اما شهر شیراز که کمتر از 500 هزار نفر جمعیت داشته رشد ش بالای 1 میلیون است  نقطهجالبتر اینکه در آمار 90 تعداد خانوار شهرستان شیراز برابر است با 481473 خانوار  که جمعیتش 1700000 علام شده است و شهر ستان تبریز با 513283 جمعیتش 1700000 اعلام شده است شهر شیراز از تبریز حدود 95000 خانوار کمتر است چطور می شود که جمعیت شیراز با 95000 خانواده کمتر نسبت به تبریز جمعیتش حتی در امار 90 حدود 10 هزار نفری هم بیشتر از تبریز است .  

بنا به امار خانواری که سازمان ممتقلب آمار ایران داده تبریز درسال 90 513283  خانوار دارد که جمعیتش شده 1700000 نفر و شیراز با 418473 جمعیتش شده 1710000 نفر که هر خانواده شیرازی 4.1 نفر حساب شده - اگر هر خانواده ی تبریزی را 4.1 حساب کنیم جمعیتش برابر است با 2124960 نفر که جمعیت هر خانواده تبریزی حدالقل 4.5 الی 5 نفر می باشد که با 4.5 نفر می شود 2309330 نفر  وبا ائتساب خانواده ی 5 نفری که حتی به نظر من بیشتر از 5 نفر می باشد جمعیت تبریز برابر است با 2566415 نفر حالا خودتان قضاوت کنید  

جمعیت واقعی تبریز حداقل حداقل 2600000 نفر در سال 90 می باشد که بنا به مقایسه شهرهای تبریز -مشهد - اصفهان - شیراز - مشهدی که وسعتش حدالقل برابر  با تبریز است جمعیتش حدود 3میلیون نفر میباشد . به نظر من جمعیت شهرهای ایران واقعی نوشته شده اند بجز شهرهای تبریز و شیراز البته من چون درگیر این مسئله بودم که چطور میشود شیرازی که سال 85 حدود 200 هزار نفر کمتر از تبریز جمعیت داشته سال 90 حتی 10 هزارنفر هم بیشتر جمعیت داشته باشد  

لطفا قبل از خواندن مقاله دو تصویر زیر را مقایسه کنید http://tabrizemodern.persiangig.com/ark/2.jpg http://tabrizemodern.persiangig.com/ark/1.jpg تصویر اول مربوط به تصویر ماهواره ای مشهد با شهر های اطراف همچون طرقبه و تصویر دوم مربوط به تصویر ماهواره ای تبریز با شهرهای اطراف همچون سردرود است و با یک نگاه ساده کاملا معلوم میشود که محدوده شهری تبریز نه تنها از مشهد کوچکتر نیست بلکه شاید بزرگتر هم باشد. و یا حتی اصفهانی که اندکی بزرگتر از این دو شهر است. ولی با این تفاوت که مشهد و اصفهان به خاطر محدودیت طبقاتی در ساخت و ساز توسعه عمودی پیدا نکرده و یا کمتر مجال توسعه عمودی یافته اند و این در حالی است که تبریز بعد از تهران بیشترین توسعه عمودی را برای خود ثبت کرده است. اما هدف از این مقیاس ها و اندازه گیری ها چیست. همان طور که شاید مستحضر باشید امروز آمار جمعیتی شهرهای ایران با توجه به سرشماری سال 90 اعلام گردید که در آن مشهد با نزدیک به سه میلیون نفر جمعیت دومین شهر پر جمعیت و اصفهان با بیش از 2 و نیم میلیون بعد از تهران و مشهد و کرج به عنوان چهارمین شهر پر جمعیت کشور شناخته شدند و تبریز نیز با 1.5 میلیون نفر رتبه بعدی را اذعان خود کرد. حال سوال اساسی اینجاست که چگونه در شهری که از غرب تا شرق آن مردم در مجتمع های مسکونی با تعداد طبقات بالای 15 و تا 33 طبقه زندگی میکنند و در هر کوی و برزنی حداقل ساختمانی 7 طبقه سر برافراشته جمعیت نصف شهری است که در آن محدودیت ساخت و ساز بیش از دو طبقه از سوی یونسکو اعمال گردیده است؟ گرچه مساحت شهرها از نظر سطح نقشه برابر است؟ چگونه شیرازی که در نقشه از تبریز کوچک تر است و تا کنون حتی برج مسکونی بالای 10 طبقه نزده جمعیتش با تبریز تقریبا برابر است ولو 50 هزار نفر کمتر؟ در کشوری که بودجه آن با توجه به جمعیت شهرها تقسیم میشود کمتر از حد واقعی آمار را گفتن چه معنا دارد؟ در شهری که بعد از تهران دومین بلند مرتبه ساز کشور است و تمام برج هایش نیز ساکن دارند با کدام مبنایی جمعیت اش نصف شهری است با محدودیت ساخت و ساز؟ در شهری که بیشترین تعداد اتوبوس های درون شهری را دارد فلذا شهردارش اعلام میکند تعداد اتوبوس ها اصلا پاسخگو نیاز مردم نیست جمعیتش از شهرای دیگر کمتر است؟ در شهری که 400 خودرو پلاک گذاری شده دارد یعنی با بعد جمعیتی 4 نفر 1600 نفر صاحب خودرو هستند و عده زیادی پیاده جمعیت 1500 نفر است؟ و سوال اصلی اینکه چرا در این آمار کمترین جمعیت را اقوام و قومیت ها به خود اختصاص داده اند؟


آتاتورک، بیر میللتین یئنی‌دن دوغوشو

یازار : " تؤرک دیلینی اؤیره نین، چونکو اونلارین حاکمیتی چوخ اوزون سؤره جکدیر." پیامبر اکرم

+0 چره جلی

آتاتورک، بیر میللتین یئنی‌دن دوغوشو

آتاتورک، بیر میللتین یئنی‌دن دوغوشو (52)

قورتولوش ساواشی یئنی بیتمیش. جمهوریتین تمل داش‌لاری قویولماغا باشلامیشدی. داها سونرا اینگیلتره تاختینا اوتورا‌جاق اولان شاهزاده ادوارد اؤلکه‌سی‌نین موستملکه‌سی اولان هیندیستانی زیارت ائدیردی. توپ و ترامپت سس‌لری آراسیندا گمی‌سین‌دن ایندی.


هابیل علی‌یئو وفات ائتدی

یازار : " تؤرک دیلینی اؤیره نین، چونکو اونلارین حاکمیتی چوخ اوزون سؤره جکدیر." پیامبر اکرم

+0 چره جلی
هابیل علی‌یئو وفات ائتدی

آذربایجانین مشهور کامان اوستاسی هابیل علی‌یئو ساغلیغیندا یارانان پروبلئم‌لردن دولایی وفات ائتدی

هابیل علی‌یئو اوزون سورن خسته‌لیک‌دن سونرا دونیاسینی دییشدی.

آذربایجان‌ین مشهور کامان اوستاسی هابیل علی‌یئو ساغلیغیندا یارانان پروبلئم‌لره گؤره آگوست آیی‌نین 15ینده اورک و نفس چاتمازلیغی تشخیصی ایله خسته‌خانایا قالدیریلدی. ساغلیغی نورمال‌لاشان‌دان سونرا معالجه‌سینی ائوده داوام ائتدیرمه‌سی اوچون آگوست آیی‌نین 22سینده، ائوه آپاریلدی. بیر نئچه گون اؤنجه ایسه یئنی‌دن کومایا گیرن صنعتچی‌نین وفات ائتدیگی بیلدیریلدی.


تورکیه‌نین کولتور خزانه‌سی گؤبک‌لی‌ تپه

یازار : " تؤرک دیلینی اؤیره نین، چونکو اونلارین حاکمیتی چوخ اوزون سؤره جکدیر." پیامبر اکرم

+0 چره جلی

تورکیه‌نین کولتور خزانه‌سی(1)

گؤبک‌لی‌ تپه، اینسان‌لیق تاریخین‌دکی بیر چوخ سیرری اورتایا چیخارارکن جاوابی‌نین تاپیلماسینی گرکدیرن بیر چوخ سوا‌لی دا اؤزو ایله گتیریر. بورادا ائدیلن قازینتی‌لاردا، یئرلشیک حیاتا گئچیشله ایلگیلی بو آن صاحیب اولدوغوموز معلومات‌لاری کؤک‌دن آلت-اوست ائده‌جک تاپقی‌لار اورتایا چیخاریلمیش‌دیر. گؤبک‌لی‌ تپه، مزوپوتامیاداکی ایلک شهرلردن 5000 ایل، اینگیلتره‌دکی ستون‌هنج‌دن 7000 ایل، میصیر هرملریندن 7500 ایل داها اسکیدیر

  • [ 1 ]

  • دریافت کد فیدخوان