charehjale

وبلاگ-کد لوگو و بنر
دو كتاب جدید در مورد آموزش زبان توركی آذربایجانی توسط انتشارات اختر منتشر شد.

دو كتاب جدید در مورد آموزش زبان توركی آذربایجانی توسط انتشارات اختر منتشر شد.

یازار : " تؤرک دیلینی اؤیره نین، چونکو اونلارین حاکمیتی چوخ اوزون سؤره جکدیر." پیامبر اکرم

+0 چره جلی

دو كتاب جدید در مورد آموزش زبان توركی آذربایجانی توسط انتشارات اختر منتشر شد.

یكی از این دو كتاب برای مبتدی ها و دیگری برای كسانی كه با این زبان آشنایی دارند نوشته شده است. كتاب اول با عنوان «دستور زبان آذربایجانی به زبان ساده» برای مبتدی ها، عموم مردم و دانشجویانی كه می خواهند این زبان را بیاموزند منتشر شده است. «دكتر صمد رحمانی خیاوی» درس های این كتاب را به زبان فارسی نوشته و با مثال هایی به زبان تركی كار آموزش زبان را برای نوآموزان و فارس زبان ها راحتتر كرده است. این كتاب به قیمت ۷۵۰۰ تومان منتشر شده است.

همچنین كتاب دیگری با عنوان «بئله یاز، بئله اوخو» برای افرادی كه با این زبان آشنایی دارند اما می خواهند تا اشكالات خوانش و  نگارشی خود را تصحیح كنند نوشته شده است و حاوی نكات دستوری برای كسانی است كه به این زبان آشنایی دارند اما می خواهند زبان خود را تقویت كرده و اشتباهات خود را اصلاح كنند. برای نمونه از افراد مخاطب این كتاب می توان به  دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، مترجمان، مجریان و گویندگان صدا و سیما، نویسندگان و نمایشنامه نویسان، بازیگران و هنرمندان اشاره كرد.

همچنین علاوه بر آموزش زبان این كتاب قسمت های جالبی همانند نگاهی به ادوار و تاریخ زبان و ادبیات توركی، ویژگیهای طلایی زبان توركی، متن های نمونه از كتاب های مهم نظم و نثر توركی را نیز در خود جای داده است.

كتاب «بئله یاز، بئله اوخو» توسط «علی محمد بیانی» نوشته شده و به قیمت ۶۵۰۰ تومان منتشر شده است. علی محمد بیانی مدیر مسئول و صاحب امتیاز ماهنامه بایرام می باشد كه در زنجان منتشر می شود.


  • [ ]

  • دریافت کد فیدخوان